Torby reklamowe to dzisiaj jednak z bardzo promowanych i polecanych form reklamy. Dlaczego? Czy rzeczywiście warto zainwestować w takie rozwiązanie? Czy to nam się opłaci? Jak najbardziej tak! Wystarczy spojrzeć na podane poniżej zalety toreb reklamowych!
Czym są reklamówki z nadrukiem?
Otóż są to dokładnie reklamówki, torby papierowe albo tekstylne z nadrukowanym i oczywiście ciekawie zaaranżowanym logiem firmy tudzież jej nazwą albo symbolem. Gdzie można coś takiego zamówić? Istnieje bardo dużo firm zajmujących się tym, jednak jedną z najbardziej znanych jest MMFlex. Przejdźmy jednak do zalet takiej reklamówki z nadrukiem.
1) Niska cena
Przede wszystkim taka reklamówka z nadrukiem to naprawdę niski koszt. Ten argument doceni z pewnością każdy, a już na pewno wszystkie te osoby, które zdobywały informacje o kosztach innych form reklamy.
2) Nieinwazyjna
Dzisiaj coraz więcej klientów zgłasza, że ma już dość krzykliwych, denerwujących reklam, które przerywają nam słuchanie muzyki, włączają się w trakcie filmu i generalnie tylko przeszkadzają. Dlatego też takie torby reklamowe stanowią dla konwencjonalnych reklam naprawdę ciekawą formę.
3) Łatwo zapada w pamięć
W tym momencie trzeba pokrótce opowiedzieć o tym, jak działają takie reklamówki z nadrukiem. Otóż klient kupuje u nas produkt i naszym celem jest to, aby był z niego zadowolony. Jednak wiadomo – chcemy, żeby poleci nas także znajomym czy rodzinie. Otwarte prośby o komentarze itd często nie dają za dużego efektu. Natomiast reklamówka z nadrukiem? Tu klient przychodzi do domu, pracy i opowiada, jaką fajną rzecz kupił, wspominając nazwę naszej firmy. Jednocześnie w naszą reklamówkę z nadrukiem wkłada drugie śniadanie, inne zakupy itd. W efekcie każdy w jego otoczeniu słyszy, że jakaś firma jest ciekawa, widzi jej logo na torbie reklamowej i potem odruchowo szukając czegoś podobnego kieruje się do naszego sklepu.
4) trafia do wielu osób
Spójrzmy uważnie jeszcze raz na powyższy akapit. Wówczas szybko odkryjemy, że taka forma reklamy, jaką jest reklamówka z nadrukiem trafia do naprawdę szerokiej gamy różnorodnych odbiorców! Jest to naprawdę doskonała jej zaleta.
5) podniesienie prestiżu firmy
Warto jeszcze wspomnieć o tym, że mając torby reklamowe, w które będziemy ładnie pakowali towar, prestiż naszej firmy od razu nieporównywalnie wzrośnie!
Podsumowując – reklamówka z nadrukiem jest tania, łatwo się dzięki niej zapamiętuje logo czy nazwę firmy, trafia do wielu odbiorców i jeszcze na dodatek podnosi nam prestiż. Czy to nie brzmi świetnie?