Noszone są przede wszystkim w klapach marynarek lub żakietów, ale można je zauważyć także na innych częściach stroju: płaszczach, katanach, kieszeniach spodni jeansowych, czapkach, a nawet na butach sportowych. Mają za zadanie przekazać ważną dla nas treść , wyróżnić nas w tłumie, określić naszą odmienność lub przeciwnie – przynależność do określonej grupy. Przypinki są modne i estetyczne, więc nikogo nie dziwi wzrost zainteresowania tym nieszablonowym gadżetem.
Komu potrzebne są przypinki?
Nie ma ograniczeń co do rodzaju grup, ich wieku, czy ideologii. Przypinki, czy też mówiąc popularnie pinsy noszą wszyscy, którzy chcą przemówić do otoczenia. Generalnie przypinek używa się jako:
• Wyróżnika grupy zawodowej, identyfikatora konkretnej firmy,
• Pamiątki jakiegoś wydarzenia, np. uroczystości, rocznicy, podróży itp.,
• Apelu ideologicznego, czyli wyznacznika przynależności do określonej grupy; tą grupą mogą być obrońcy praw zwierząt czy ludzi, fani muzyki, kibice sportowi, wyznawcy religii i wszyscy inni, którzy chcą upublicznić swój pogląd na jakąś istotną dla siebie, a często także dla innych kwestię,• Elementu aranżacji stroju – pinsy są modne, chętnie używa się ich do dopełniania stylizacji casualowych; doskonale komponują się z odzieżą sportową; można je przypinać do katan i spodni jeansowych, do czapek, butów, bluz, kurtek.
Przypinanie na każdą okazję
Przypinka najczęściej kojarzy się jako gadżet reklamowy lub identyfikator zawodowy, jednak można jej zastosowanie rozszerzyć także na sferę prywatną. Estetyczna, kolorowa przypinka to bardzo dobry pomysł na prezent dla uczestników imprezy towarzyskiej typu wesele, komunia, chrzciny, bierzmowanie czy jakaś rocznica. Nawet jeśli ktoś po zakończeniu imprezy wrzuci przypinkę na dno szuflady, to odnaleziona po latach przypomni o ważnym, miłym wydarzeniu i jego uczestnikach. Pinsy to także fajny gadżet – pamiątka podróży. Choć przypinek z zasady używa się jako dopełnienia stroju, to zbieracze lodówkowych magnesów doceniają funkcjonalność małych magnetycznych przypinek, które można przytwierdzić do drzwi lodówki. Nie zajmą dużo miejsca, a skutecznie przypomną dawne wojaże.
Reklama firmowa na przypinkach
Pracownicy firm, kontrahenci czy klienci używają przypinek reklamujących firmę oraz jej produkty. Najczęściej jest to logo firmy lub nazwa flagowego produktu. Przypinka jest reklamą mobilną – dotrze wszędzie tam, dokąd uda się jej nosiciel. Dzięki temu przypinki są bardzo skuteczne, bo obszar ich oddziaływania jest bardzo szeroki. Użycie tego rodzaju gadżetu reklamowego pozwala znacznie ograniczyć wydatki na kampanie reklamowe. Warto przy tym dodać, że producenci przypinek realizują projekty o najwyższym stopniu personalizacji – wyjątkowe, niepowtarzalne, nieszablonowe, dzięki czemu wyróżnienie się w tłumie wcale nie jest trudne.
Przypinki dostępne są w ofercie Grawernia.pl.