Kalendarz jako upominek firmowy – o tym warto pamiętać

  • -

Kalendarz jako upominek firmowy – o tym warto pamiętać

Category : biznes

Kalendarze promowane są jako szczególnie interesujące upominki noworoczne. Niewiele innych gadżetów firmowych ma przecież moc towarzyszenia obdarowanej osobie przez cały rok. Popularność kalendarzy potwierdzana przez firmy zajmujące się realizowaniem tego rodzaju zamówień potwierdza, że to dobry pomysł. Jaki zatem model wybrać?

Kalendarz dopasowany do profilu klienta

Na stronie https://dobrekalendarze.pl można znaleźć nie tylko rozwiązania klasyczne, ale również znacznie mniej standardowe. Taka różnorodność może na początku zaskakiwać. Z czasem trudno jednak nie dojść do wniosku, że ma ona sens. Klienci różnią się między sobą, a tym samym trudno o rozwiązanie, które usatysfakcjonuje każdego. Jeszcze przed podjęciem decyzji o kalendarzu jako upominku promocyjnym, warto pomyśleć o jego dopasowaniu.Najprościej jest znaleźć kalendarze dla osób, z którymi się współpracuje. Tu moda się nie zmienia i najlepszą opcją jest wręczenie eleganckiego kalendarza książkowego nie tylko z firmowym logo na okładce, ale i ze spersonalizowanymi życzeniami pomyślności na jednej z pierwszych stron. Jeśli kalendarze mają zacieśniać więzi nie tylko z wiodącymi osobami w firmie, ale i z szeregowymi pracownikami, mogą być bardziej nowoczesne i mniej formalne. W takim wypadku dobrze jest też pomyśleć o korzyściach, jakie może dać inwestycja w kalendarze ścienne.

Jakość ma znaczenie

Mówiąc o kalendarzach w ich ujęciu marketingowym warto pamiętać, że nie każdy będzie przyjęty jednakowo życzliwie. Nie należy doprowadzać do sytuacji, w której ich jakość będzie pozostawiać wiele do życzenia. Aby uniknąć niestaranności wykonania, nie należy ograniczać się jedynie do wyboru dobrej drukarni. Należy pamiętać także o tym, że choć kalendarze wręcza się pod koniec roku, powinny być zamówione z wyprzedzeniem.Zamawiając kalendarze na ostatnią chwilę musimy liczyć się z tym, że poniesiemy koszt znacznie wyższy od tego, którego się spodziewaliśmy. Minusem takiego postępowania jest również konieczność zmagania się z niemałym problemem, jakim jest brak pewności czy efekt końcowy sprosta naszym oczekiwaniom. Niestety, choć za druk zwykle odpowiada pośrednik, niezadowolenie z jego niskiej klasy wpłynie na sposób postrzegania naszej firmy.